Etkileşimli stüdyo ortamı sağlayarak öğrencilerin derse katılımını ve başarılarını artırmak adına yeni öğretim tekniklerine başvuran öğretim elemanları "PEM 463 Peyzaj Planlama Proje V" dersi kapsamında, "Akran Değerlendirmesi" yöntemi ile çalışma yapmışlardır. Akran değerlendirmesinde; dersten sorumlu öğretim elemanları (Doç. Dr. Mustafa ARTAR, Öğr. Gör. Dr. Aylin ALİŞAN YETKİN, Arş. Gör. İdil DAL, Arş. Gör. R. Gizem ÖZTAŞ) öğrencileri gruplara ayırmakta, grupların moderatörlüğünü yaparak öğrencilerin birbirini dersten öğrendiği çıktılar ile eleştirmesine, sonrasında da puanlamasına imkan tanımaktadır. Bu sayede öğrenciler hem bildiklerini pekiştirmekte hem de hatalarının farkına varıp çıkarımda bulunabilmektedir.