image/svg+xml
image/svg+xml

Planlama Stüdyosunda Peer Criticism (Akran değerlendirmesi) yapılmıştır

Etkileşimli stüdyo ortamı sağlayarak öğrencilerin derse katılımını ve başarılarını artırmak adına yeni öğretim tekniklerine başvuran öğretim elemanları "PEM 463 Peyzaj Planlama Proje V" dersi kapsamında, "Akran Değerlendirmesi" yöntemi ile çalışma yapmışlardır. Akran değerlendirmesinde; dersten sorumlu öğretim elemanları (Doç. Dr. Mustafa ARTAR, Öğr. Gör. Dr. Aylin ALİŞAN YETKİN, Arş. Gör. İdil DAL, Arş. Gör. R. Gizem ÖZTAŞ) öğrencileri gruplara ayırmakta, grupların moderatörlüğünü yaparak öğrencilerin birbirini dersten öğrendiği çıktılar ile eleştirmesine, sonrasında da puanlamasına imkan tanımaktadır. Bu sayede öğrenciler hem bildiklerini pekiştirmekte hem de hatalarının farkına varıp çıkarımda bulunabilmektedir.
  • PEM472 Peyzaj Planlama Proje VI Dersi A Şubesi'nin Ara Sınav Jürisi Gerçekleşti

  • PEM226 Peyzaj Tasarımı Proje II Dersi A Şubesi’nin Ara Sınav Jürisi Gerçekleşti

  • Görevde Yükselme: Prof. Dr. Nurhan KOÇAN

  • "Bartın da Bisikletli Turizm İş Modelleri Tasarımı" Konulu Turizm Teknik Destek Programı Projesinin Sözleşme İmza Toplantısı

  • “Konya İli Bozkır-Seydişehir-Yalıhüyük İlçeleri ve Suğla Gölü Mevkii Peyzaj Yönetimi Koruma ve Planlama Projesi”ne İlişkin Sunum Gerçekleştirildi

  • "Bartın da Bisikletli Turizm İş Modelleri Tasarımı" Konulu Turizm Teknik Destek Programı Projesi Kabul Edildi

  • 30.Yıl Etkinlikleri Kapsamında Bölüm İftar Yemeği

  • 2. Sınıf Öğrencilerimizle İftar Yemeği

  • 2. Sınıf Danışmanlık Toplantısı Gerçekleştirilmiştir

  • Bölümümüze Ait TÜBİTAK 2209-A (2023/ 2. Dönem) Projesi Kabul Edildi